شهر آشوب

سالهای شیرین و تلخ پس از ...

شهر آشوب

سالهای شیرین و تلخ پس از ...

محصول گلدان

 

آخرین کامکوات ها و لایم کوات های امسال هستن

از دو تا گلدونی که متاسفانه در ۶ ماه اخیر اصلا  بهشون نرسیدم

فعلا اومدم به بهانه اینها به همتون سلام و عرض ادب کنم و بگم دلتنگتونم

نظرات 2 + ارسال نظر
آسمان دوشنبه 9 اسفند 1400 ساعت 08:37 http://avare.blog.ir

به به! سلام!
من تا حالا لایم کوات نخوردم. فک کردم لیمو هستن

سلام خانوووم
خیلی ریزن
و خیلی زیادی ترش
چون محصول خونه هستن دوستشون دارم

Reyhane R شنبه 7 اسفند 1400 ساعت 13:33

سلام.چه جالب!
من تاحالا اسمشون رو هم نشنیده بودم.
اول فک کردم لیمو و نارنگی ان
آفرین (:

سلام
سلامت باشی عزیزم.
راستش من فقط کامکوات رو دوست دادم.اون هم بیشتر مرباش چون خیلی عطرش خوب میشه
اون یکی هم مزه یه لیموترش خیلییییی ترش رو میده و کم عطرتر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد