شهر آشوب

سالهای شیرین و تلخ پس از ...

شهر آشوب

سالهای شیرین و تلخ پس از ...

سو استفاده

متاسفانه هر از گاهی که به وبلاگم سر می زدم  لاگ اوت نمی کردم .چند وقتی هم هست که گوشی ام رو فروخته بودم. حالا یکی از دوستانم گفته از با آی پی من توی این سه ماهه چند تا پیام ولی نه به نام من دریافت کرده.خیلی عصبانی شدم.

من معمولا خیلی به کامنت گذاشتن تنبلم .و وب دوستانم و کسانی که زیاد می خونم و می شناسمشون حتما با اسم خودم پیام میگذارم چون از این رابطه دو طرفه خوشحالم.

نمیدونم برای چه کسانی پیام فرستاده.خلاصه چند روز پیش اومدم و رمز  ورود رو تغییر دادم .


*امیدوارم محدود به همون وبلاگ بوده باشه اما بیاین بهم بگین اگه اینطور شده

نظرات 2 + ارسال نظر
Reyhane R شنبه 3 دی 1401 ساعت 21:57 http://injabedoneman.blog.ir/

سلام.خوشحال شدم دیدم پست جدید گذاشتی (:

ممنون ریحانه جان

حسین شنبه 3 دی 1401 ساعت 13:29 https://darfarasoyzendegi.blogsky.com

سلام دوست عزیز
الان که رمز تغییر دادی نگران نباش نمیتونه وارد وبلاگ بشه و بخواد شیطنت کنه
ولی کار درست این بود که زمانی که گوشی ت رو دادی کلا فرمت میکردی یا تاریخچه مرورگر ت و کوکی ها رو کاملا پاک میکردی
موفق باشید

سلام
حق با شماست
متاسفانه تمام وبلاگهایی که می خونم و همینطور وبلاگ خودم بوک مارک بودند و به طور کلی یادم رفته بود پاکشان کنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد